Powered By Blogger

Friday, December 31, 2010

Christmas Countdown at Spring 24 Dec 2010


Wait for countdown la .... ^_^
Merry Christmas <3



Change Cloths la ^^ Padini de ....
so expensive ><"" nice ???


Big Big Sun Glasses
Me , Xiu and Beatrice play at Padini.....
very coollll ho ><""wakaka ...


Christmas Eve 我和我的朋友在spring 倒数圣诞节的来临。Spring 真的有很多人,但是我有一些朋友是在Travilion倒数, 虽然不能在一起到数但是也收到很多的祝福。 唯一不开心的是我那两个好朋友没有来,难得我能出去到十二点她们都不能来,要不然就会玩得更爽。

No comments: